1. Jak złożyć zamówienie
1. Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
2. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto z poziomu zakładki „Moje Konto” lub w trakcie składania zamówienia.
3. W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
1) wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,
2) przejść do widoku koszyka,
3) zapoznać się z zawartością koszyka i kliknąć w przycisk „Kontynuuj”,
4) zalogować się do swojego konta użytkownika w sklepie albo zdecydować się na złożenie zamówienia jako gość – nie dotyczy Kupującego, który uprzednio zalogował się do swojego konta użytkownika w sklepie,
5) wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia (na tym etapie Kupujący może również podjąć decyzję o założeniu konta użytkownika w sklepie oraz zapisie do newslettera),
6) wybrać sposób dostawy zamówienia oraz sposób płatności za zamówienie,
7) zapoznać się z Regulaminem oraz polityką prywatności i zaakceptować postanowienia tych dokumentów – tylko, jeżeli Kupujący rzeczywiście akceptuje treść Regulaminu i polityki prywatności,
8) kliknąć w przycisk "Zatwierdź dane", a następnie "Finalizacja zamówienia".
2. Metody płatności
Podczas składania zamówienia ostatnim etapem jest sposób wyboru dokonania płatności za zamówienie. Możliwości dokonania zapłaty jest kilka. Poniżej przedstawiamy możliwości dokonania zapłaty za zamówienie:
1. Przelew zwykły - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto i dane sprzedawcy Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 17 1050 1764 1000 0090 3080 9553 Eurosofa Spółka z o.o 11-700 Mrągowo, ul. Brzozowa 16
2. Płatność za pobraniem – płatność gotówką przewoźnikowi podczas dostawy zamówienia. Uwaga! Płatność bez dodatkowych kosztów.
3. Płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24 - zostaniesz przekierowany do serwisu Przelewy24 w celu dokonania płatności kartą lub szybkim przelewem bankowym.
4. Zakup na raty - raty są realizowane za pośrednictwem serwisu PlatformaFinansowa.pl. Po wybraniu formy zapłaty iRaty zostaniesz przekierowany na stronę internetową serwisu PlatformaFinansowa.pl, gdzie będziesz mógł złożyć wniosek ratalny, zawierający niezbędne minimum formalności. Po wypełnieniu wniosku, zostanie sprawdzona Twoja zdolność kredytowa i zostaniesz telefonicznie poinformowany o przyznaniu Tobie kredytu na zakup wybranych mebli.
3. Dostawa
Jak odbywa się dostawa mebli?
Dostawy realizowane są w dni robocze. Dokładny termin i godziny dostawy są ustalane na podstawie możliwości logistycznych firm transporotowych, a następnie indywidualnie uzgadniane pomiędzy firmą transportową, a klientem.
Dostawa odbywa się za pośrednictwem firm transportowych lub firm kurierskich. W przypadku wysyłek firmami specjalizującymi się w dostawie mebli dostawa następuje do 7 dni roboczych od odebrania mebla z magazynu sklepu Eurosofa.pl lub producenta. Tymi firmami realizowane są zamówienia wielkogabarytowe (sofy, narożniki, duże meblościanki, szafy, duże stoły, zestawy mebli, łóżka itp.). W przypadku wysyłek firmami kurierskimi dostawa odbywa się w terminie 1-3 dni roboczych od momentu odbioru gotowego mebla z magazynu sklepu Eurosofa.pl lub producenta. Firmami kurierskimi realizowane są zamówienia drobnicowe (szafki, biurka, krzesła, stoliki, niewielkie meblościanki, komody, szafki, niektóre łóżka itp.).
Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od czasu potrzebnego na produkcje lub przygotowanie do wysyłki mebla oraz dostarczenie go do Konsumenta. W opisie każdej oferty przedstawionej na naszej stronie sklepu znajduje się informacja, o przybliżonym czasie realizacji zamówienia.
4. Przeniesienie własności produktu na kupującego
Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia produktów podczas transportu przechodzi na konsumenta z chwilą wejścia w fizyczne posiadanie produktu. Dlatego przed odbiorem klient jest zobowiązany do zweryfikowania stanu mebli czy jest wolny od wad i uszkodzeń. Prawo własności do produktów przechodzi na konsumenta albo z chwilą pełnego odbioru przez firmę EUROSOFA Sp. z o.o. wszystkich należności związanych z produktami, w tym kosztów wysyłki, albo z chwilą ich dostawy, jeśli następuje to później niż odbiór wszystkich należności.