Darmowa Dostawa
Przy zamówieniach powyżej 1500 zł 
Kompleksowa dostawa
Wykup dostawę z wniesieniem i montażem
Bezpieczne transakcje 
Chronimy Twoje dane! 
Szybka dostawa 
W ofercie znajdziesz meble dostępne od ręki! 

Oferta tygodnia

Odkryj nowe możliwości! 

O NAS 

Kilka słów o naszej ofercie.
Cieszymy się, że do nas trafiłeś! Jesteśmy sklepem internetowym Eurosofa.pl który oferuje bogaty wybór mebli. U nas znajdziesz meble idealnie pasujące do wystroju Twojego wnętrza. Dzięki wielu producentom z którymi współpracujemy możemy zaoferować produkty na każdą kieszeń, zarówno ekskluzywne meble, jak i ich tańsze odpowiedniki. Nasza oferta obejmuje meble do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, pokoju dziecka oraz biura. Znajdziesz w niej duże tapicerowane narożniki z funkcją spania i pojemnikiem na pościel, skórzane i tapicerowane sofy, nowoczesne meblościanki z oświetleniem LED, dziecięce krzesła obrotowe, biurka, szafy przesuwne, wysokiej jakości materace, tapicerowane łóżka, rozkładane stoły, krzesła do jadalni czy też hokery barowe. Można tak wymieniać bez końca…

Zainspiruj się!
Meble loftowe, klasyczne, w stylu skandynawskim, a może meble industrialne? Dziś sztuka wystroju wnętrza często stawia nam wielkie wyzwanie, jaki wybrać styl, co będzie odpowiednie dla mojego wnętrza? Dlatego przygotowaliśmy gotowe zestawy mebli, które pozwolą się zainspirować i znaleźć swój pomysł na urządzenie domu. W kategorii zestawy mebli prezentujemy kolekcje mebli do salonu, zestawy mebli do sypialni, zestawy do zabudowy kuchennej, oraz niebanalne kolekcje mebli do pokoju dziecka i nastolatka.

Darmowa dostawa, terminy i usługi dodatkowe.
Staramy się wyjść Tobie naprzeciw, dlatego w naszej ofercie większość mebli objęta jest darmową dostawą! Ponadto przy każdym zamówieniu o wartości wyższej niż 1500 zł zapewniamy Tobie wysyłkę gratis na terenie całego kraju! Terminy realizacji poszczególnych mebli są uzależnione od stanów magazynowych lub czasu niezbędnego do ich przygotowania. Posiadamy meble z natychmiastową wysyłką, oraz takie które są przygotowywane na indywidualne zamówienie klienta. W ofercie każdego produktu znajdziesz informację o przybliżonym terminie realizacji zamówienia. Świadczymy także dodatkową usługę wniesienia i montażu mebli. Usługa ta jest dodatkowo płatna i obejmuje tylko wyselekcjonowaną grupę mebli. Informacje o tym czy dany produkt jest objęty możliwością dokupienia usługi wniesienia i montażu znajdują się w opisie produktu.

Napisz do nas.
Masz pytania? Jaką wybrać tkaninę? Jakie są dodatkowe wymiary mebli? Jak odbywa się dostawa mebli? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji na temat wybranych produktów. Nasz zespół pracowników doradzi Tobie dbając o to by wybór mebli był idealny dla waszej przestrzeni osobistej i zawodowej.

Jesteśmy po to, by pomóc Tobie urządzić Twój dom! Eurosofa.pl - Internetowy Sklep Meblowy
Adres e-mail: sklep@eurosofa.pl
Telefon: (89) 722-79-22

PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

Jak mogę zapłacić za zamówienie? Podczas składania zamówienia ostatnim etapem jest sposób wyboru dokonania płatności za zamówienie. Możliwości dokonania zapłaty jest kilka. Poniżej przedstawiamy możliwości dokonania zapłaty za zamówienie:
Przelew zwykły - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto i dane sprzedawcy Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 17 1050 1764 1000 0090 3080 9553 Eurosofa Spółka z o.o 11-700 Mrągowo, ul. Brzozowa 16
Płatność za pobraniem – płatność gotówką przewoźnikowi podczas dostawy zamówienia. Uwaga! Płatność bez dodatkowych kosztów.
Płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24 - zostaniesz przekierowany do serwisu Przelewy24 w celu dokonania płatności kartą lub szybkim przelewem bankowym.
Zakup na raty - raty są realizowane za pośrednictwem serwisu PlatformaFinansowa.pl. Po wybraniu formy zapłaty iRaty zostaniesz przekierowany na stronę internetową serwisu PlatformaFinansowa.pl, gdzie będziesz mógł złożyć wniosek ratalny, zawierający niezbędne minimum formalności. Po wypełnieniu wniosku, zostanie sprawdzona Twoja zdolność kredytowa i zostaniesz telefonicznie poinformowany o przyznaniu Tobie kredytu na zakup wybranych mebli.
Jak odbywa się dostawa mebli?

Dostawy realizowane są w dni robocze. Dokładny termin i godziny dostawy są ustalane na podstawie możliwości logistycznych firm transporotowych, a następnie indywidualnie uzgadniane pomiędzy firmą transportową, a klientem.

Dostawa odbywa się za pośrednictwem firm transportowych lub firm kurierskich. W przypadku wysyłek firmami specjalizującymi się w dostawie mebli dostawa następuje do 7 dni roboczych od odebrania mebla z magazynu sklepu Eurosofa.pl lub producenta. Tymi firmami realizowane są zamówienia wielkogabarytowe (sofy, narożniki, duże meblościanki, szafy, duże stoły, zestawy mebli, łóżka itp.). W przypadku wysyłek firmami kurierskimi dostawa odbywa się w terminie 1-3 dni roboczych od momentu odbioru gotowego mebla z magazynu sklepu Eurosofa.pl lub producenta. Firmami kurierskimi realizowane są zamówienia drobnicowe (szafki, biurka, krzesła, stoliki, niewielkie meblościanki, komody, szafki, niektóre łóżka itp.).

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od czasu potrzebnego na produkcje lub przygotowanie do wysyłki mebla oraz dostarczenie go do Konsumenta. W opisie każdej oferty przedstawionej na naszej stronie sklepu znajduje się informacja, o przybliżonym czasie realizacji zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania 1. Dlaczego warto wybrać meble oferowane w naszym sklepie?
Meble oferowane w sklepie internetowym Eufosofa.pl to meble na każdą kieszeń. Posiadamy meble ekskluzywne, jak również te charakteryzujące się prostymi, solidnymi rozwiązaniami. Wszystkie oferowane meble przedstawiamy w najlepszym możliwym stosunku jakości do ceny. 2. Czy posiadamy na terenie Polski salony meblowe?
Nie. Sprzedaż mebli odbywa się wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego Eurosofa.pl. 3. W jakich godzinach można się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Telefon kontaktowy: (89) 722-79-22, adres mailowy: sklep@eurosofa.pl. 4. Czy firma Eurosofa.pl realizuje usługę wniesienia i montażu mebli?
Usługę wniesienia i montażu realizujemy tylko dla wyselekcjonowanej grupy mebli. Informację o tym czy dany produkt jest objęty możliwością dokupienia usługi wniesienia i montażu znajdują się w opisie produktu. Jest to usługa dodatkowo płatna. Pozostałe meble są wysyłane w paczkach do samodzielnego montażu wraz z dołączoną instrukcją montażu. 5. Jakie są koszty wysyłki mebli?
Informacje na temat kosztu wysyłki konkretnego mebla można znaleźć w opisie produktu. Przy zamówieniach o łącznej wartości powyżej 1500 zł dostawa jest realizowana za darmo na terenie całego kraju. 6. Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Tak, jeśli nie zostało przekazane do realizacji. Aby zmienić lub anulować złożone wcześniej zamówienie należy wysłać wiadomość drogą mailową na adres sklep@eurosofa.pl. 7. Czy meble w ofercie waszego sklepu internetowego są objęte gwarancją?
Tak, wszystkie meble znajdujące się w ofercie naszego sklepu internetowego objęte są minimum 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym. 8. Czy jest możliwość zmiany wymiarów mebli?
Oferowane przez nas meble są przygotowywane w konkretnych wymiarach. Wyjątek stanowią oferty w których opisie istnieje wyraźna informacja, że mebel jest przygotowywany pod wymiar klienta. 9. Czy oświetlenie LED jest dołączone do każdego zestawu mebli?
Nie, oświetlenie LED nie jest dołączone do każdego zestawu. Przy każdej ofercie, gdzie istnieje możliwość zastosowania oświetlenia LED znajduje się informacja czy oświetlenie jest w standardzie czy też jako dodatkowo płatna opcja. 10. Czy jest możliwość zmiany materiałów z jakich są wykonane meble?
W przypadku tkanin którymi obite są meble tapicerowane, w większości przypadków istnieje możliwość wyboru tkaniny według własnych preferencji. Nie ma natomiast możliwości zmian materiałów konstrukcyjnych z których są wykonane meble. Wyjątek stanowią meble w których opisie znajduje się konkretna informacja. Np. wybór blatu stołu z płyty meblowej lub drewna litego. 11. W jaki sposób sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
W celu uzyskania informacji o etapie realizacji zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Mailowo: sklep@eurosofa.pl, lub telefonicznie: (89) 722-79-22. 12. Jak złożyć reklamację?
Należy wypełnić formularz reklamacyjny, a następnie przesłać wraz ze zdjęciami uszkodzonych elementów drogą mailową na adres: sklep@eurosofa.pl.

Pliki cookies są ważne dla prawidłowego funkcjonowania eurosofa.pl oraz w celu poprawy komfortu korzystania ze strony sklepu.
Wybierz «Akceptuj» lub «Ustawienia», aby ustawić swoje opcje.